pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

6 Mayıs 2012 Pazar

MUHTEŞEM YÜZYIL,MUHTEŞEM SET EKİBİ,ABİM VE KANUNİ BENZERLİĞİ

Dün bir gazetede Muhteşem Yüzyıl set görüntüleri ve oyuncuların gençliklerini canlandıran oyuncularla acaip boyutlarda benzer olmaları çok fazla dikkatimi çekti.Gerçekten kendi gençlikleri olsa bu kadar benzemez insan.
Gerçi ben bu yıl Muhteşem Yüzyıl'ı izlemeyi bıraktım.Ama dizideki  kıyafetler ve ihtişam dikkatlerden kaçacak gibi değil...Amaaaaa asıl müthiş benzerlik Halit Ergenç'le abim arasındaki benzerlik...İşte bunu görmeniz lazım...Kararı siz verin....





Bu arada dün Serik'de bahar şenliği vardı ve biz de oradaydık.Artık bahar geldi insanlar kendilerini evlere hapsetmek yerine mesire alanlarına hücum ediyorlar.Antalya için sıcaklar çoktan başladı...Dün çok geç bir saatte eve geldik ve daha gece yarın bloğuma girmeliyim artık dedim çünkü en son postumu 1 mayıs'ta yapmışım.Tembel bir blogger olduğumu kabul ediyorum ve affınıza sığınarak hatamı telafi edeceğimi söylüyorum.

2 yorum:

  1. bu adam benim arkadaşım nilin eşi değil mi yaaaa...doğu tuğranın babası?

    YanıtlaSil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)