pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

12 Mayıs 2012 Cumartesi

EVLENECEKLER DİKKAT...YENİ SEZON GELİNLİKLER,DUVAKLAR VE AYRINTILAR...



Bu dantel topuk olayı gayet yapılabilir bişey :) Olaylara artık böyle bakıyorum :))

Çok ilginç bir tek taş :) Kuyumcularda özel olarak yapılabilir...




Bu iki yüzüğü Muhteşem Yüzyıl müdavimlerine armağan ediyorum :)


Bu askılara bayıldımmmmm....









Geçen sene bugünlerde bambaşka bir heyecan içindeydim...Evlilik hazırlıkları,organizasyonlar,çeyizler,gelinlik provalarım vs...Tabii bu süreç çok yorucu olmasına karşın bir daha geri gelmeyecek bir güzellik bence...Özellikle nişanlı kızlarımızın koşturmaktan zayıfladığı bir dönemdeyiz muhtemelen...Zaman yetmeyecekmiş gibi gelir insana...Stres,koşturmaca,heyecan hepsi beraber metabolizmayla oynar hatta dalga geçer...Ben gelinlik seçimimi baştan aşağı Fransız güpürü olan tarlatansız sade bir modelden yana kullanmıştım.Zarif gelinlikleri ve zarif gelinleri çok seviyorum ne yapayım :))Şimdi sizlere pinterest ve etsy'den seçtiğim detayları sunuyorum :)) Bu aralar bol bol ilhama ihtiyacınız var biliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)