pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

19 Haziran 2012 Salı

TAYT MI KÜLOTLU ÇORAP MI?

Şimdi bir kaç yıldır geri dönen bu tayt modasına isyeeeeaaaanım var a dostlar...Boyu uzun olanda giyiniyor,kısa olan da ....Hele hele ben 100 kilo civarında olup giyenleri gördüm ki bir yağ faciasıydı.Kilolulara lafım yok yanlış anlaşılmasın ama yani el-insaf...Orandan burandan yağ fışkırıyor tayt senin neyine...Her şeyi abarttığımız gibi bu tayt modasını da abarttık tabiki.Çok rahatmış tayt giyinmek efenimmm o bakımdan üstümüzden çıkarmıyormuşuz.Hayır hadi giydiniz giydiniz yine bir lafım yok da üstüne kısacık bluzlarla bodylerle dolaşmak niye?Sanki üstünü giymiş külotlu çorabını da giymiş tam eteğini de giyecekken afet olmuş evden apar topar kaçmış gibi....Göz yoruyor,mide bulandırıyor bize bu zulmü yapmayın allaansen.Külotlu çorap tek başına giyilmeeez diyorum bak abartmaya coşmaya gerek yok.Nitekim modern değil avam görünüyorsunuz.Elin kızı yaptı diye siz de yapmayın gözünüzü seveyim.Bak Atiye bile tayt giymiyor artık.Yapmayın e mi güzel kızlarım benim...Memleketim yağız kızları...

3 yorum:

  1. hahahha duygularıma tercüman olmuşsun, klavyene sağlık :))))

    YanıtlaSil
  2. tayt çok hoşuma gidiyor.külotlu çorap gibi değil.insana değişik bir hava katıyor.siyahı her zaman tercihimdir.mutlaka etek ve elbise giyilmeli.o zaman derli toplu oluyor.

    YanıtlaSil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)