pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

26 Haziran 2012 Salı

SOLO TESTİ HATIRLAYAN VAR MI?




Küçüklüğümün en zeka gerektiren oyunuydu solo test...Rubik küpünden sonra bizi hayata hazırladı,acımasızdı,başarısızlığı affetmiyor en ağır şekilde hakaret ediyordu.1 piyon bırakmak ki başlarda imkansız gibi bir şeydir,sizin bilgin olmanıza;9 piyon bırakmak ise afedersiniz ama beyinsiz olduğunuza dair bir işaret veriyor :) Küçükken evimizin karşısında emekli bir öğretmen vardı :Müzeyyen Anne...Penceresinin kenarına oturur akşama kadar solo test oynardı,ve karpuzu kaşıkla yerdi :)Solo testin benim için önemi çocukluğum demek,Müzeyyen Anne'ye ekmek almak demek,teste göre zeki çıkarsan etrafındaki çocuklara caka satmak demek....Çocukluğumu seviyorum...Peki sizinde böyle anılarınız var mı?Solo testi hatırlayanlar yazsın bakalım :))

6 yorum:

  1. hatırlamaz olurmuyuz bazen saatlerce takılırdım bende oğluma alıcam bir süre sonra:)

    YanıtlaSil
  2. tahtakale tarzı mağazalar var ya bir milyoncu diğer bir deyişle :) orda buldum 1 tl :)

    YanıtlaSil
  3. ayy naptın ya çocukluğuma döndüm birden çok severdim

    bloğunu yeni keşfettim bana da beklerim

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ewet dimi canim harika bisey ya :))

      Bu arada takipteyim;)

      Sil
  4. şuanda oynuyorum buldum çocukluk oyuncağımı

    YanıtlaSil
  5. :) Bende de var hala oynuyorum.Hatta sizdekinin aynı rengi . Oğlumda oynuyor ama amacına uygun değil tabi :) sadece diziyor şimdilik .

    YanıtlaSil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)