pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

5 Nisan 2012 Perşembe

İPEKYOL 2012 İLBAHAR/YAZ LOOKBOOK

Bu sabah için fazlaca ümit beslemiş olmalıyım ki hava bulutlandı :( Zaten artık karar verdim ertesi günü güneşli düşünmeyeceğim.Çünkü tam tersi oluyor.Bugün güne biraz erken başlamakla beraber bulutlu günü protesto etmek için tembelce magazin programı izliyorum.Bu arada dün Güler Erkan'ın yazlık bluz kalıplarından bir modelin kalıbını çıkardım ve biçtim kendimi toplarsam bugün dikeceğim.Bir de dün ki yazımda paylaştığım Trendyol hırkanın kalıbını çıkaracağım.Aslında dün ki kalıp sürecini fotoğraflıyordum ki fotoğraf makinemin pili bitti o sorunsalıda halledeceğim inşallah :)























Eveeet,gelgelelim İpekyol yeni sezon fıstıklarına :)) çok rahat ve şahane görünüyorlar:) Bu arada İpekyol ayakkabıları geçen sezonlarda hep kombinlerindeki ayakkabı modellerinden onu farkettim. Tarz olarak biraz aynı çizgi üzerinde kalmışlar bunu da acemiliklerine veriyorum :)) Geçelim fotolara :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)