pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

23 Nisan 2012 Pazartesi

BUGÜN 23 NİSAN SÜPER OLUYOR İNSAN :)
















Bugün güneşli,güzel,sıcak bir 23 Nisan'a merhaba dedik.Küçüklüğümüzde aylarca hazırlandığımız gösterilerimizi sergilerdik bugün yiğenimin gösterisi için heyecan yaşadık.Yıllar ne kadar da çabucak geçiyor bir kez daha anladım bugün.Daha 45 günlük olan diğer yiğenime kucağımda uyurken bakarken çok değil 3-4  yıl sonra onu da böyle bir coşkunun içinde hayal ettim.Yarının büyüklerinin ve çocukları seven herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı kutlu olsun.Fotolarla devam edelim,bakalım bugün ne yaptık :)

2 yorum:

  1. şimdi kesinleşti mrb ben doğutuğranın sınıfarkadaşının annesiyim geçen sene aynı sınıftalardı..nili çok severim.dünya nekadar da küçük değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewettt gerçekten öyle ben Bedia ablamla da böyle tanıştımmm aaa sen nilin eltisi misin falan diye gerçekten dünya çok küçük :) Nil emoş diye bahsetmişti dün bloğa bakarken acaba mı dedim ama yok artık demiştim aynen sen o emoşsun bende nil'in eltisiyim :)) dedim ya o gün gelsem orda tanışacaktık kısmet işte :))

      Sil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)