pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

25 Nisan 2012 Çarşamba

CİĞER ŞİŞ,KASAP KÖFTE,HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE

Koltuk minderlerimi yıkadım,kumaşın nasıl reaksiyon vereceğini bilmediğimden yıkarsam bozulur diye çok korktum ama cesurca yıkadım ve geçirdim :))




Akşam eşim ciğer şiş ve kasap köfte yaptı elceğiziyle :) Süper nefis olmuştu :)) Eşimin harika bir el lezzeti var.Bu arada salata da my husband made :)

 Bu da gece gece yaptığım hindistan cevizli kurabiyem canlarım...

Malzemeler:
2 yumurta(akı üzerine sürülecek)
1,5 çay bardağı pudra şekeri
1,5 çay bardağı zeytinyağı
1 paket margarin
2 çorba kaşığı hindistan cevizi
1 paket baking powder
Alabildiği kadar un

Yoğururken dikkat etmeniz gereken husus klasik tabiriyle hamurun kulak memesi kıvamına gelmesi :)
Eğer unu fazla kaçarsa kurabiyeler çok sert olur ve amacına ulaşmaz.

En son yuvarladığımız kurabiyeleri önce ayırdığımız yumurta akına sonra hindistan cevizine buluyoruz.

Daha sonra fırının fanlı kısmını 200 dereceye getirip kurabiyelerine kaderleriyle baş başa bırakıyoruz...



Afiyet bal şeker olsun hepimize...

1 yorum:

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)