pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

26 Temmuz 2012 Perşembe

SON ZAMANLARDA....

 Binlerce renk olsa da hayatta oje sürmek için french vazgeçilmezimdir....
Bu arada geçen gün kuaförüm tırnaklarımı protez sandı orjinal olduğuna inandırmak için baya uğraştım.Merak edenler için söylüyorum aylar var manikür yaptırmadım hatta törpülemeyeli de aylar olmuştur.Tırnaklarımın  doğal uzaması bu şekilde.( Ne cümle ama :) )


Ramazan'dan öncesine ait bir fotoğraf tabiiki :)) Ama bu gün yapabilirim iftara, neden olmasın ?

Bu da yeni cicilerim....Bu aralar lacivert Lacoste ayakkabımla pek huzurluyuz...

 Annemin evinden bir detay..Ahşap el oyması...Göz koydum bile ...


 Bilerek çevirmediğim bu fotoğraf iyi bir kek için baya bir uğraşmak gerektiğini hatırlatıyor bana...Boyun tutulması gibi :)


Bu da hakkımda 5 absurd gerçek tag'i :)


Blog yazmak iyi,güzel ama her anını paylaşamıyorsun.Bu açıdan İnstagram'a bayılıyorum :) İnstagram'da (username: Dilsheen Dlshn) beni bulun canlar....

2 yorum:

  1. Merhaba canım Geçte olsa buldum seni.Memnun oldum.Tanışmak görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım :) şu ramazan bir geçsin görüşelim inş :)) çok öperim canım

      Sil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)