pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

28 Temmuz 2012 Cumartesi

RENKLİ PATATES TOPLARI...

Ben size ne demiştim Ramazan demek nefis terbiyesi demedim mi ?? Gerçi şu an da zerre kadar katı gıda ihtiyacım yok su olsun çamurdan olsun başka bir şey istemem.Hele bir de 3 saat kaldığını görünce kafamı duvarlara vurma isteğimi bastırdım dur boşver gel şu iftar için mübarek bir iş yap dedim.İftar sofralarının  vazgeçilmezlerinden biri bana göre patates topları.Hem oldukça basit, hem de oldukça lezzetli ...
Başlayalım mı?


Gerekli malzemeler:
3-4 adet patates
2 çorba kaşığı mayonez
1 çorba kaşığı tereyağı
1  tatlı kaşığı karabiber
Yeterince tuz
Arzuya göre 2-3 diş sarımsak 
Dışı için:Havuç
Maydonoz
Çörekotu
Pulbiber
Dere otu ( Ben nefret ettiğim için kullanmadım sevenler kullanabilir)

Yapılışı:
Yani şöyle diyeyim bebek işi derler ya işte tam da öyle cinsten :)
Şimdi sevgili okur,patatesi yıkayıp düdüklü ya da normal tencerede haşlıyorsun.(Ben clipso'da 5 dk haşlıyorum)
Sonra blender yardımıyla eziyorsun ve içine tereyağını,mayonezi,karabiberi tuzunu ve sarımsağını ekliyorsun.
Dış malzemelerini ise ince ince kıyıp top halinde yuvarladığın patates harcını bu dış malzemelere buluyorsun.Bitti :) 
Afiyet şeker olsun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)