pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

27 Mayıs 2014 Salı

ANTALYALI BLOGGERLAR BULUŞMASI PART 2 YAZA MERHABA ETKİNLİĞİ

Antalyalı bloggerlar olarak 2.kez buluştuk.Geçen defaya göre çok fazla kalabalıktık.Yeni arkadaşlar eklenmiş tanıştık eskilerle iki kelam ettik.Bu yılki blogger buluşmamız tam 35 bloggerdan oluştu.Harika bir mekanda değirmenden akan su , mayalı ekmekler ,pişiler ,kabak reçelleri eşliğinde güzel bir kahvaltı yaptık.
Ayseroseface ile muhabbet ettik arkadaşım her zamanki gibi süperdi ve tabi birtutamkekik ayşegül ablam yeri bende çok ayrıdır naif kişiliği kendine hayran bırakıyor.Nursevincelezzetler nursevin ablamın katkısı tartışılmaz çok emek verdiler Nermin ablamla enerjilerine hayranım maşallah 41 kere :) limonçiçekleri havva ablamı, talayı ve güzeller güzeli fatmayı, loseralla nikah şekerleri mine ablamı ve ablasını, birkaselezzet ayşe ablamı,dilek afiyon avcıyı ve daha bir sürü blogger arkadaşlarımı gördüm hepsine hayranım.Ben oğluşumu anneannesine bıraktığım için erken kalkmak zorunda kaldım keşke daha fazla oturup muhabbet edebilseydim ama benim 4 aylık bebeğim çok acıkmıştı ve bana ihtiyacı vardı :)) Tabi bu buluşma birbirinden değerli sponsorlar eşliğinde gerçekleşti.
ADALI KUYUMCULUK
MURATBEY PEYNİRLERİ
ÇAĞLARSOY BAKLİYAT
SÖKE UN
SELVA MAKARNA
ÜLKER DUCROS
AYLİN ÇİÇEK YAĞI
ÇITIRZADE KURABİYELERİ
ÇANKAYA DÖNER EVİ
LOSERALLA NİKAH ŞEKERLERİ
SERA ÇİÇEK ANTALYA
OTACI
NEŞELİTATLARIM
AKRA ŞEKERLEMEYE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
















7 yorum:

  1. canım arkadaşım çok güzel çıkmışsınız :)

    YanıtlaSil
  2. Ah canım benim o senin güzelliğin,tatlılığın..Yalnız güzelcim sen zaten güzelsinde senin bu makinan pek bi güzel çıkarmış cildimizi falan:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize yüreğinize sağlık çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler canım, seni gördüğüm için çok mutlu oldum...
    Bir sonraki görüşmemiz de inşallah bebiş te gelir, Bizimle ve Kayra abisi ile tanışır...
    Fotoğraflar harika... Güzel Günler :)))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir gündü herkesin emeğine sağlık, tekrar buluşalım ama bu sefer bol sohbetli olsun :)

    YanıtlaSil
  6. resimlerin güzelliğine doyamadım güzel fotolar yakalamışsın seni tanımak güzeldi.bir başka buluşmada görüşmek üzere

    YanıtlaSil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)